سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

17 خرداد 1402 12:36 488 بازدید

با محوریت فرهنگ پسماند و بازیافت صورت گرفت:

میزبانی بوستان اردیبهشت شهرک ۲۲ بهمن از جشنواره "شهر خوب، شهروند خوب"

میزبانی بوستان اردیبهشت شهرک ۲۲ بهمن از جشنواره "شهر خوب، شهروند خوب"

با توجه به لزوم فرهنگ سازی در زمینه پسماند و آموزش شهروندان، مدیریت آموزش شهروندی سازمان‌ فرهنگی‌، اجتماعی‌ و‌ ورزشی شهرداری کاشان، در ادامه اجرای جشنواره "شهر خوب، شهروند خوب" اقدام به برگزاری این برنامه در بوستان اردیبهشت شهرک ۲۲ بهمن کرد.

در سومین هفته این برنامه که همزمان با دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) برگزار شد، ساکنین شهرک ۲۲بهمن با حضور کارشناس آموزش و با تماشای نمایش و استندآپ کمدی با مفاهیم مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبداء و راه‌های کاهش تولید زباله آشنا شدند.

در این برنامه، مهدی اکبری کارشناس شرکت بازیافت و مدیریت پسماند منطقه کاشان علاوه بر ارائه مباحث آموزشی در مورد چالش‌های حوزه پسماند و بازیافت در منطقه، پیرامون مفاهیمی نظیر استفاده مجدد از پسماندها، انواع پسماند، تفکیک پسماند، شیوه‌های کاهش حجم پسماند و رعایت ساعت مقرر تحویل و تفکیک زباله از مبدا سخن گفت.

همچنین افزون بر اجرای موسیقی با حضور مهرداد شفیعی، مولودی خوانی آقای رحیمی و مسابقه، مرتضی جهانی و بهنام سراج از گروه شاخه نبات با اجرای تئاتر طنز و امیرحسین حداد(آق حسین) با استندآپ کمدی به ارائه مسئولیت‌های شهروندان در قبال محیط زیست و مدیریت شهری از جمله آب گیری پسماند تر و آگاهی در مورد خطرات شیرابه پرداختند.


نظرات کاربران